7/8 - 21/8

Då tillbringar jag min tid  i Bulgarien.   :)  Mamma var här å hjälpte mej å packa, jag är inte så bra på det jag inte.
Har bränt två skivor och laddar  in musik på mp3 och tvättar lite, å duschat. Redo för att resa iväg :P
Ska bli lite skönt att komma iväg.
Om mindre än 24 timmar är vi liksom framme och ute på krogen får jag hoppas :D 
Får skriva lite mer å lite längre när jag kommer hem. Antar att det inte blir nå bloggande där nere.
Jag undrar en sak? Är de någon som läser ens? :D  haha.

Btw. Du fick förklara dej igår. å nu hatar jag den ännu mer. Ingen har någonsin fått mej att känna mej så jävla ful å värdelös! Sånna som du borde skjutas! Jag HATAR dej! 

Och sen så älskar jag  min mamma & pappa.  Var skönt att prata med mamma idag. Herregud vad ni är bäst.
Igår fick jag kramas med min bebisar oxå försten. Jag tycker så mycket om er älsklingar. Snart kommer lilla syster :)


Nu ska jag gå å föna mitt hår, sen hänga upp den sista tvätten å sen dyka RAKT ner i säng.  
Ska nog ta å skicka ett mess till Tobias först, han är söt.



Over and out.

Kommentarer
Postat av: Fupp

Miss ya honey. Hoppas du har skoj därnere. <3

2007-08-21 @ 16:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0