I´m Back

I´m home. I´m back in bed, i just love it. I´m back in sweden.  I BACK IN THE GAME!!!
fast är inte helt 100 på om jag vill vara tillbaka. Kan väl få åka någon annanstans nu?
Insåg ganska snabbt att jag inte visste vad det var jag längtade hem till. Fuck uppsala!  Göteborg? JA TACK!
Men nää.. jag blir kvar här... !

Det kan gå månader innan jag hör av dej, men så rätt som det är.. när man gett upp, kommit över, slutat hoppats. Då står du där framför en å kollar en i ögonen, lägger handen på min kind å ger mej en puss. Och vips så fanns hoppet där igen!  Snälla, låt mej vara.
I´t s time to move on. It´s time to be a big girl. And big girl don´t cry.


Bulgarien var som det var- Vill du veta så får du väl fråga.  Kul å tråkigt. Önskar jag åkt själv.
Nästa gång blir det nå annat ställe.
För det första så var medelåldern 16 där nere. OCH vart var alla HUNKAR?! :O  
För det andra hade jag mens första halvan å sjuk andra halvan.
För det trejde var två veckor för mycket.

Sitter här nu å tänker å tänker. Jag är arbetslös hörrö. Vad ska jag göra? :/  Blir så in i helvete trött på mitt liv! En deprimerad jävla tönt är vad jag är.   Tack vare uppsala. Uppsala suger. Uppsala bode dö ut. Fuck Uppsala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0