Idag Trosdag

Det innebär att det är fredag och kryssning imorgon.. ;)
Det du, de skulle du bra görna vilja följa med på vah?
Eller... vi ska på Silja.. :P bara massa gamlingar där ju, har jag hörs iaf.
Men jag ska nog lyckas hitta EN 25 åring iaf.  Jag menar... går ju att tänja lite på gränserna när utbutet är litet liksom :D  Haha

Men först av allt ska jag shoppa med mor :) Ska bli trevligt värre. Får se om  jag hittar nå nytt till båtresan :P

Idag var jag  å systeryster m ungar å mamma på Ikea. Införskaffade mej en hylla å ben till min anda hylla.
inget maschar i mitt hus längre.. haha. Köper bara massa olika saker hela tiden :P  Men det blir nog fint när jag får byta på väggarna, OM jag någon gång får det. Så SJUKT jävla fuuuuuult.! Blä.
Och den har jag inte råd att sätta på emelenten :D så det är 14.3 grader inne hos mej. haha. Det är lite så kallt.
Någon som vill komma å göra mej varm? kramas lite kanske?

Nu ska jag bädda upp sängen å lägga mej ner, under täcket så kanske det är varmt tills jag ska sova.
Får väll kanske se om det hänt nått roligt om ngåra timmar så kan jag ju skriva ner det :P Haha.
Det tvivlar jag på, men jag vet att ni hoppas ;)

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0