Allt å inget.

Nu är det så att min dator har blivit psykiskt instabil, eller nått. 
Den vill liksom inte piblisera mina inlägg, den bara raderar dom å så dör internet.
Vi gör ett nytt försök nu,

JAg var med Mallan för femte dagen i rad idag.
WOW, vilken babe!! Me love.
Jag bakade en kaka till henne, OCH stäade. Vet ni var hon gjorde? Joo, hon låg å kollade på DH. haha.
Fast hon fick det. Eftersom jag inte ha femman hemma så fattar jag inget av det så då kundej ag lika gärna städa.
 
Idag ringde sötungen flera ggr. Blir så glad varje gång hans namns visas på displayen.
Oj vad söt han är. (A)  Tycker om som sjutton!!

På fredag gott folk bär det av till Norrköping.
Idolfinal och chips med jocke på kvällen sen utgång på lördagen. Oj vad jag längtar.
Ett år sen var det ju försjutton. Jag skulle vilja ha fredag typ . . . nu?
Em  å Malin Belrin  i Norrköping IGEN. Det här blir nått de ;)
En favprit i repris. Jag längtar.

Dags att sova snart kanske. ?
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0