Dagen efter.

Dagen började inte bra igår. .   hade inte sovit nått unde batten. två timmar kanske :/ Men bra som jag är parvlade jag mej till jobbet. ;)   Och där segade jag igen, som jag har gjort dom senaste ggr.
Tillsist vart jag klar och åkte med Åsa hem hämtade ungarna för att skjusa ut dom till Järlåsa, sen en sväng till gränby. Köpte ett av världens fulaste linnen. Det blir att lämna tillbaka det.
Sen hem och duscha för att sen kommer sötaste Emma.
Vi började dricka och kollade på idol, kl blev för mycket och alldes för många cider. In till stan och krogen.
Jag säger bara, JAG HATAR UPPSALA.  Nu är det faan dags att ge sej av härifrån.  Fy faaaan!!
89 och Linus :O Jag är chockad.  Hata denna stad!!!
Sen hem igen hur som helst, och efterfest. Kul tills det spårade ur.
Och jaa.. ångest, ångest, ångest.  Ibland vill jag bara försvinna från jorden, och aldrig komma tillbax.  Helvete!
En sak som är säkert det är att jag verkligen hatar att jag tycker om dej så mycket, för mycket!!
Visste ju det här från början. 
Men förfest - efterfest, allt där i mellan var skit.
Jag funderar på att sjkuta dej bwt.  Jag får typ tio år i fängelset, jag är alltså tio år äldre, mogrnare, snyggare och DU finns inte. Bättre kan det inte bli  :O 
Och näej, det är inte den långa, blonda,  heta jäveln.  Me like!

Nu ska jag fortsätta att äta nudlar, dicka cola,  titta på alla äckliga burkar som står överallt.
Föresten, på bussen hem igår måste vi ha låtit som dom mest deprimerade personerna i världen. Men ikke. För vi kommer aldrig, ALDRIG komma ner i din nivå. Hur mycket vi än skulle vilja. haha. noll. Vi hatar dej, vi hatar ER.

Nu ska vi iaf åka till Magaluf på bartender utbildningen och sen hem  å starta en krog till dom stackars
18:åringarna.
Bra idé vah? Visste väl att du vart avunsjuk.
Jag kommer vara en framgångsrik kvinna  snart. ;)
Delägre i en krog OCH eget bageri.  Du vill gifta dej med mej vah?

Deppig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0