Dålig fantasi.

Är så trött på det här! vad är problemet?



Om 6 dagar är det begravning. Jag vill inte det här! Det är så sjukt jobbigt. Att sitta på hennes stol på jobbet är helt sjukt. Hon kommer aldrig mer sitta där.
Aldrig mer vara med på julafton, inga mer födelsedagar, inget mer någonsin.
Det här kan inte vara rätt. Så fel, fel fel!
Kan inte få in i huvadet att du är borta tror jag.
Det känns bara som om du är på semester.  Och att du kommer tillbaka snart. Jag hoppas iaf på det.
Vill bara kunna . . . jag vet inte! Jag saknar dej så fruktansvärt.
Går inte en dag utan dej i mina tankar! 
Idag var jag med Kristin. Vi körde runt i din lilla bil hela kvällen, vi hade jätte kul.
Gick lite snett här å var, men de gick bra ändå.
Köpte ett par skor, jag vet att du hade blivit så irriterad på mej om jag visat dej dom. Tyckt jag var onödig som slösade på min egna pengar och gett mej pengar för dom.  hehe. Om jag hade en bra föklaring till varför jag skulle ha dom.
En av alla små saker vi skulle tjäffsat om.
Jag saknar dej!



Imorgon ska jag till stan med Kussen :P Vi ska shoppa lite till. Den ungen får en att slösa flera flera hundringar på skit. :/  Eller jaa. . .nästan.
Ska möta Tess också :) 
Efter det vet jag inte. Kanske ta oss en raggar runda eller så. :D haha.

Jag önskar att du hade kommit till mej idag sötungen dörborta! ;) 
Hoopas du har det kuligt ute på krogen
.

Nu ska jag sova. :)
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0