En väligt bra onsdag!

Jaa, en av som braiga dagarna idag. Jag mår rätt bra och det är soligt ute :)
Ska snart ta bussen till stan och hämta en bil :D  För emma och Emelie ska till gränby ;)
Får bli idag istället, fick inte tag på någon bil igår.
I mina ögon så försår jag inte att att jag har körkort än, tror jag. 
Det här skulle du har vart med på farmor! Jag saknar dej.
Önskar att du kunde vart med!
Men jag ska iaf låna din bil, på sätt å vis blir det ju att du är med :) 
Herregud! Jag saknar dej så enormt!
Ditt gnäll, ditt skratt, att du aldrig hör vad man säger. Allt som har med dej att göra.

Niklas. - Wow. Min dröm!


Alicia Keys - No one  Underbart!

Over and out,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0