Goddag!

Igår hände det inte så mycket så ja orkade inte skriva.  Jobbade från nio till. . ehm. .  halv sju eller nått?
Sen var jag på staden med Mallan och Vojnov. 
Köpte mej ett nyss linne, och dom andra hade shoppat loss ordendligt. :P  Dom hade iof vart där tre timmar längre :P
Sen åkte jag hem slängde mej  sisägen och låg framför datorn hela kvällen.

Idag är det lördag, om någon skulle ha missat det.  ;) 
Har inte gjort så mykcet än, städat lite grann. Ska snart ut och köra lite. ;) De ni.
Ikväll är det utgång som gäller. Det ska bli kul tror jag. ;)
Mallan, Berlin och  vojnov. Skulle Jimmy med tro? det visar sej.
vart vi ska gå är en annan sak :P  Lär ju ocå visa sej.

Jag vill kramas ikväll. Ställer du upp?

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0