Halkbanan.

Idag satte jag å Emma oss på bussen till gillinge. 
Rikgit ångest fyllt och nervöst.  Vi ville verkligen int, jag menar. . .vi kunnde ha gått därifrån ungefär så . .  du förstår?
haha.
Jaja, väl på  bussen pratade vi en massa om allt. Hon är för mysig den damen!
Väl framme :D   Så satt vi där å vänatade å vänatde, tillsist kom det en gubbe som ropade upp oss och vi gick in i ett rum med några andra. 
För att spola fram lite så körde vi iväg till banan, jävligt konstigt att inte pappa eller läraren satt bredvid :P
Men det gick ju bra.
Fick köra till 50 - och 70  på strävt underlag, sen bromsa.
80 - 30 på halväglag.
Sen 50 - och bromsa med handbroms på halv väglag.
Det va faan kul. :P

Andra övningen orkar jag inte förklara, MEN jag klarade det i 48 hur som helst. WOW. Sen emma på 45 sen dom andra på under 40, eller nått.  Jag å emma ör bra så bra ;)

Vi belönade oss med att ära på Jalla när vi kom tillbaka till Uppsala. För vi klarade det ju trots allt utan några speciella anmärkningar :D 
Sen sprang jag nstan till vaksaltorg för att åka med Mallan till gränby. Kände att jag verkligen måste ha nått, men hittad inget.
Gick å köpte min älskade glass sen körde jag hem med pappasen.
Nu är jag hemma, ska kasta mej in i duschen sen i sängen.
Ska ju faktiskt upp och jobba imorgon :)  :/ 
V. 6 blir det antagligen åre gott folk. ska du inte med?

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0