Home sweet home.

BLev på dålig humör igår när jag inte hittade nått att spendera mina pengar på. Så idag efter jag hade jobbat så åkte jag å Åsa till fullreö handel, och spenderade några kr. Närmare bestäm 391 spänn på inget?  Jaja. Nu känns det bra igen iaf.
Jag ska in i duschen å sen sova. Jag är heelt slut. :O hahah. Jag är lat jag vet.
Men inte van heller, så om någon vecka då är det minsan lite lättare. :)


"Det står på ett annat land i menyn, det land vi är i. Och sen står det på engelska. Och då förstår man ju lite.  och Fish, det är ju fisk. Så jag tog en köttbit. "
Jaa, här satt jag i min ensamhet och garavde så jag grät. Det var så fruktansvärt kul.

Jaa, det var väl kul?
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0