Imorgon sörru. ;)

Jaadå, ska jag å Emma köra halkbanan. Faan också. Det här har jag haft ångest över i ett halv år, å jaa, nu är det nära.
Kul? nääh. Skulle kunna betala hur mycket som helst för att slippa.

idag har jag jobbat, IGEN. Tro det eller ej. 119  choklad askar skulle slås in, till komumen. Varför ska dom ha? jag tycker inte som vart snälla. :/ Men men. Fjäska på du chefen.
Sen plcokade jag frukten. Och sne kom tre underbara små människor åoch hämtad mej, Stjärnan, Malin Berlin, och Ullis.
Var även till begravningsbyrån idag, skrev dödsanons, var till kyskogården och hittade en mysig plats till dom, farfar ville ligga bedvid farmor så då ska han få göra det.
Nu är du uppe hos änglarna, och tittat ner på oss. 
Jag saknar dej så sjukt mycket farmor.  Du kan väl ta och komma tillbaka nu.  Det här var ingen rolig lek.
Kan du göra mej en tjänst?  Gör så att vi två blir en, jag vill det.  Du kan väl gå å prata lite med gud och säga att jag vill ha lite tur i mitt liv nu, det är väl på tiden? eller?
Jaja, du gör som du vill.

Jag saknar dej iallafalla! För en vecka sen fick jag din sista kram, jag är evigt tacksam att jag gick å kramade dej, trots att jag var så irriterad på dej.
Kom tillbaka nu! 



Nu måste jag gå å hänga den sista tvätten sen ska jag sova.  
God natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0