Inget hat hänt.

Idag  har jag kört :) Det gick väl sådär.
Rörligblick kvar, annars var det nog ganska bra.
Tro ni jag klarar uppkörningen?  :)
Sen åkte jag hem till Malin, somnade på soffan. Och fy fan vad skönt det var.
Kunde inte somna först, men sen vid halv fyra kanske. :/ fram till nio eller nått sov jag inatt.
Så det var as skönt att sova hemma hos henne.
 Sen när hon kom hem sv somnade vi i sängen. haha. Jaa. Herregud. 
Vi är ganska bra på att sova.

Sen tog vi oss en tripp ner på stan, en timme, sen stän gde det. :O Jaja. Får ta det en annan gång.  :P
Skulle köpa tyg till hennes tavlos men det var stängt. Får ta det en annan dag med :P

I helgen får vi se vad som händer. Hoppas jag får åka till sötnosen :)  Men antagligen inte.
Annars ska jag till Mallan och äta potatisgrtäng :D haha.-


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0