Inte Norrköping iaf.

Inte de inte.  Just precis nu kunde vi har vart på Palace eller kanske cromwell. Men nääh, jag sitter här hemma.
Sorligt nog. . . lördag ? ehm. . jag blir gråtfärdig.
Fy fan.
Hur kunde välja det här före Norrköping? :O
Det är ganska klokt val iaf, med tankte på omstädigheterna, eller vad man ska säga, men iaf. Jag har tråkigt.

Jag har glömmt att betala in halkbanan med. , hur i helvete kan jag ha glömmt det?  Jag blir ju helt galen.
Jag kommer bli senil när jag blir gammal, om inte tidigare.

Jag undrar en ska? finns det flugor i dec ? finns det nyckelpigor i dec? Jag har iaf sett det.
Vaknade i natt av att det var en fluga som anföll mej. . och idag hemma hon Farfar så satt det en nyckelpiga på mitt finger.
Helt skumt om jag får säga det själv.
Kändes helt knasigt att vara där. .  och as läskigt.
Nu är det dags för Farmor att komma tillbaka tycker ni inte?


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0