Jobbet.

Jaa visst sörru du. Där är jag. Jag är så sjukt trött.
 Om jag en endaste gång skulle kunna lägga i från mej datan i tid så skulle det inte hända ju.
Men jaa.. . halv ett igår om inte senare låg den på golvet och lampan var släkt. 
Men men. Nu är jag här. vaken å inte pigg. En enda tjurig kärrin och hon är portat!! ;)
En kvar kvar innan det öppnar, kunde ju faktiskt ha sovit den här kvarten om jag hade haft körkort.
Vilket jag har om några dagar ;) Kanske! Om jag klarar det.
Men det gör jag väl?

Jaja. Nu ska jag gå å plocka frukten!  Sen ut ikassan. Kom och hälsa på mej vettja. ;) Det skulle vara trevligt.

over and out

Kommentarer
Postat av: niklas

hah så jävla laaaaaaaat =D

2007-12-13 @ 11:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0