Juafton, juldagen, annadagen.

Juafton började med att jag försov mej, hur nu de gick till. 
Vaknade halv elva, och skulle hämta Åsa och ungarna kl elva :O
Fast dom var oxå sena så jag behövde inte stressa som tur var.
Sen kom vi till Farfar lagade en massa mat, sen var det dags att hämta mamma. 
Och när vi kom tillbax var allt folk där. Så vi åt mat och hade det mysigt,
En vädligt bra kväll med tanke på omstädigheterna.
Saknade dej där. Du skulle ha vart med,  Bara en jul till. Varför nu? VArför överhuvudtaget?
Jag hatar döden!!
Var hem till mamma en stund där på kvällen, min bror vill dit å öppna julklappar.
Så jag å mamm åkte dit sen kom pappa å ville.
Det var med mysigt.
 
Igår juldagen, vaknade jag kl, ett och var så pigg, Det var skönt.
Mamma ringde och sa att jag skulle åka och handla mat, farfar och syster med ungarna skulle komma och äta mat.
Kyckling, pressad potatis och jordnötssås. Mums.
JAg gjorde snickerskaka oxå. herregud vad goda dom är.
Tack Kotta!
Sen vart det brottom hem för att göra mej iordning för att åka och leka med Malin och co.
Måste bara säga att jag prkerar som ett arsel!
Föfesten var hemma hos Eric.
Dom sjöng singstar, spelade buzz och alias. :) Kuligt var de att kolla på iaf.
Sen bar det iväg ner på krogen,
People var fan inge kul, inte igår iaf. Var så mycket folk. Gick knappat att röra sej.
Fast det var mycket kändisar där, det var kul.
Vi stod  på listan men fick stå i kö i 35 min, om man skriver upp 700 pers på listan och inte ordnar nått system  för skiten,  då är det fan inte konstigt att det blir kaos.
Och alla dessa jävla idioter som bara trycker sej in i kön och spelar dumma. JÄVLA NOLLOR.
Borde ju faaan skjutas. VITA SOM SVARTA BRUNA SOM GULA! Dra åt helvete! Blir så jävla irriterad.
jajaj. Men vi kvart över två så kom vi ju på att det inte går några bussar :O 
Så de blev taxi hem med Tess pappa :D  haha. Det var lite spännande.

Idag,  annandag jul, så mår jag rätt bra.
Inte så bakis faktiskt. Det är skönt ska ni veta.
Pappa kommer snart och hämtar med så jag kan hämta bilen i stan :)
Kulkul.


over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0