Julklappar.

Idag åkte jag in till stan och körde, sen träffade jag Malin Berlin. Vi köpte present till Tess, sex st martiniglas.
Sen shoppade jag loss ordentligt.
Julklappar till Emil, Eddie, Linus, Syrran, Stjärnan cohc lile Nelly.
Och nu är jag klar.  Det känns så otroligt skönt.  :) De ska du veta.
Sen köpte jag lite saker till assesoarer till nyår och kläder till julafton. 
Och jaa.. efter imorgon så har jag inte en enda krona kvar. Det känns lite tungt.
Fast jag ska ju jobba nu varjed ag så jag har inte tid att soringa sunt å slösa pengar :P 
Stärnan kom ner på stan och shoppade lite med oss också, det var himla trevligt.
Hon köpte massa julklappar hon med :)

Nu ska jag sl in massa paket och diska efter helgens förfest. Fy faaan vad tråkigt!!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0