PREMIÄR!!

Har vart en otoligt lungn  å ganska bra dag.
Tvättat och städat lite :)  Skönt.
Sen bar det iväg in till staden för att hämta bilen ;D Mötte Emma på bussen, sen gick vi i kylan till jobbet. OCh där std pärlan ;)
Höll på att backa in i lite saker när jag skulle ut från jobbalagret, men de gick bra. Och allt annat gick oxå bra.
Jag är duktigt faktikst.
Haha. :P 
Jag å emma skulle tanka. :D
Jag säger å de, i fortsättningen ska nog pappa få tanka kanske.
TRE bensinmacker var jag å Emma på, och jaa.. det gick inte så bra, förutom på den sista. :D
Vi var rätt bra iaf. :D  hahahah.
Kul var det. :P
Sen åkte vi hem hit för att kolla på bonde söker fru och stå upp, sen hem till henne.
Jag körde SJÄLV därifrån :D Det var kuuul! :P 
Fast. . . imorgon ska jag köra till jobbet? :O Hoppas det går bra!

Nu ska jag kanske ta å sova. ;)
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh :) Jag älskar den låten! :)

2007-12-20 @ 11:15:28
URL: http://Malin7.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0