Shopping Och Kristin.

Somnade as tidigt igår, det var skönt. . . Men ändå var jag helt sjukt trött när kl. ringde så jag stängde av den och försov mej istället.
Ibland är man duktig må jag säga.

Åkte in till staden för att träffa min söta kusin. Vi gick runt på ALLT , jag orkar inte ens kolla på all skit som bara ligger i högar överallt.
Men en rutig liten sak stack fram där så den tog jag för att pröva. Och jaa visst var den fin, men min stil? ehm.. nääh.
Men med den där tjejen med sen så var det ju bara att köpa den.
Den är nog ganska fin ändå.
Sen har jag köpt nyårs skoran. Oj vad ont i fötterna jag kommer få, men det är det nog värt. ;)
Lite finare än vanligt kommer ja vara :)
Sen köpte jag massa små saker. En väska som jag ska ha också. Å lite annat.
Så roligt med rea måste jag säga, förutom allt folk.
Och alla bilar :P


Ska snart åka till staden ingen för att äta på Kina med pappasen å folket där sen bio dags med Kusin. Det här kan bli spännande.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0