Söndag - värdelös dag.

Det händet då inget på söndagar. Helt sjukt tråkig dag.

Denna skit dag började iaf med en väldigt väldigt väldigt bakis Emelie. Herregud.
Var så fruktansvärt hungrig oxå.
Men eftersom min söta stjärna skulle till maxi och köpa sin äppeldricka, så passade jag på att springa in i  duschen och skynda mej hem till henne så jag kunde föja med och äta på donken ;)
Och jag var så sjukt sugen på en mig mack (?)  stavas det så?  jaja. Det var nog den godaste hamgurgare jag ätit någonsin. MUMS.
Sen in på maxi och köpte chips, dip och cola. Och det var oxå helt sjukt gott.
Glömde dock colan i frysen så den gick inte  att dricka :P
Sen traskade jag iväg till bussen och åkte hem.
Imrgon är det körlektion och  köpte present till Tess som gäller.

Gårdagen var kulig.
Förfest hos mej, massor av folk. Kuligt.
Sen bar det iväg in till stan och Etage. Det ni gott folk. Det var rätt kul.
HUR kan taxi vara så in i helvete dyrt? FAN vad irriterad jag blir!


Niklas - En av dom finaste i mina ögon!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0