Tisdag.

Idag ska jag åka å jobba.  . typ nu skulle ju vara bra. Men jaa.. Jag har inte orkat parvla mej iväg än.
Jag gillar det här med felx tid. :D  Jag å min syster skulle aldrig klara av ett vanligt jobb.  .  . Men vi är bra ändå. ;)

Jag har missat två avsnitt av andra avenyn. Hur det kommer sej vet jag fan inte?Har bara glömmt bort. Å Det är irriterande.
Fast tur att det är repris på lördag. Vart jag än befinner mej då så SKA jag se det. Bara så ni vet.

Igår var det uggla som sagt, han var verkligen bra. Hur många ggr ska jag behöva säga de tror? :/
Måste nog gå å äta nått nu, och sen är det nog dags att åka iväg. suck!
Jag hade mest av allt velat ligga i Nyköping nu. (A) Mys!!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0