Dagens Dag

Idag har vart en usel dag. Tappade ut 20 lite TJUGO LITER sirap på golvet.
Har ni en aning om hur gladdigt det är? :O Det har jag! Fy fan säger jag bara.
 Fast det är bara 7 jobbar dagar kvar på det där skit stället.
Sen hade vi gjort lite tårtor att ställa ut i montern, men nää .Det var ju fel de med. Din lilla.... jag vet inte vad. Men du borde ju inte få jobba bland folk. Å du ska  vara 24 ?

Haha. Snart fredag..  Då ska jag träffa min bartender. Du är ju för go du. :P  Och imorgon är det LÖÖÖN ;D  WOHOW!  SE UPP!   Malena å Emelie ska shoppa!

14 dagar kvar till Bulgarien!

Idag vågade jag mej på en kommentar till den där Emeile. Hon verkar vara en helt otrolig människa!
Önskar henne, Andreas och lille Wilma all lycka verkligen.
    

Jag har fan aldrig nått intressant att skriva. :P  Men lite roligt är det iaf, kanske  kommer på nått jätte kuligt snart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0