Det, det å det.

Igår glömde jag som sagt min telefon i tess väska.
Å jag har ingen hemma telfon hos mej, så hur skulle jah få tag på henne så hon kunde komma hit med den?
:O  Trodde jag var strand satt :P 
MEN så loggade min syster in på msn så bad jag henne ringa Sofie å fårga efter tess nr, sen fick hon ringa tess å fårga.. :P men hon orkade inte komm hem till mej, så jag fick åka till stan.
Det slutade med ett par cider å baren baren å avec. Vilket slutade med att jag såg  världens hetaste bartender :P 
Ojojojoj :P  Han ska jag ha. ;)


Idag vakande jag super bakis med att mamma stod å bankade på dörren kl. 13. Men gud så trött jag var.
Så hon hjälpte mej att plugga lite teori när jag hade vaknat lite så fikade vi lite. Sen kom pappa å hämade mej, så åkte jag hem till han å åt. Sen bar det iväg ut på vägarna. Jag övningskörde. Det var roligt. Tror jag kan det där med att backa runt gatuhörn nu ;)  Haha.
Hoppas det iaf.. Så vi kan konsentrera oss på annats på körsloan.Så kanske jag  har körkort snart.

Nu ska jag kolla lite på tv. å Soa hade jag tänkt. Ska upp å jobba imorgon jag :) 
Ska nog ta å ringa partik först. Han är söt han. JAg tycker om han. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0