. . . . .

Haaallå`?  Jag är så jävla sjukt trött. Jag får aldrig sova när jag vill eller hur mycket jag vill. På lördag ska det shoppas med mamma :D 

Idag handlades det för min egna pengar :P Ovanligt. Herregud vad snål jag är. Men hittade trots allt en biniki med min BH stl för en gångs skull :O Helt otroligt.  Å så köpte jag troser :P Heta som  fan. Vill du se ?
Och ett par solbriller.  Inte så mycket saker kvar att inhandla till Bullen nu. 

Och du? 3 dagar kvar, TRE DAGAR KVAR på jobbet :D  Härligt. (Dom gillar inte oss Malena.)  Fast.  . . . sen är jag arbetslös. ARBETSLÖS? Hör du hur det låter... Vuxet!? Jaa! å jag är inte vuxen juu. :/    Kan ju inte ens dricka kaffe.

Jääjää- Kanske dags att stänga av den här sega saken å sen gå å torka håret. Å sen vidare rakt ner i säng. Hääärlgt. Komma å göra mej sällskap?

Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0