Måndag . .

å jag är as trött. 

MEN jag är INTE lat :P För jag har gjort en massa saker idag. .
Började med att gå ålägga erj allt för sent igrå, så jag var lite små pömsig imorse. Tur att jag han med bussen. Puuh!
Väl på jobbet fick jag se ditt fula fejs, tårthataren! Och vi gillar inte dej!  
Sen efter många slit samma timmar var dagen över. Så Malena å jag gick lite på stan å SHOPPA :D  Ett par byxer, hurkräm å nagelack ;) De ni. Duktigt vah? 
Sen bar det i väg till  körskolan :P Jag är fan bra på det där!  Snart så är det jag som kör drive inen  på max ;) Ellerhur?  :D
Å efter det bokade jag tid för att vaxa benen, så på måndag ryker det ;) HÄRLIGT!!!
Jaamen sen då? Hem å sova? Näpp. Inte jag heller. För jag åkte till Foppa :) Å nu sitter jag här. Vi har ätit naturgodis å druckigt päron milkshake. MUMS! Jag älskar det!  Och Foppa :) Hon är bamsesöt!

aah, men brudar? SNART BULLEN!!!!! Vill ni veta om hur många timmar flyget går ;) 
Men det får ni inte om ni inte räknar ut det själva.. För jag vet inte . . ÄN!
Sofie, vi kommer äga. Å vi . . Vi är bärst!  + Emma å Tess. Mallan å Sofie får väll oxå vara med på ett hörn.
Sen Sofie? Kryssning :D Hett hett hett!!

Nu ska vi dra oss hem till mej tror jag det låter som. Får väll uppdatera lite sen kanske. Om jag känner att jag ha mer å berätta.
Joo, jag hatar Patrik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0