Söndag.

Först fredag... Sen lördag å så söndag helt plötsligt.
Vad hände? :O

Jooo.. min fredag blev en flopp, STOR flopp. Fy fan.Som ni kan läsa där nere :P  Fredagar är ingen bra dag. Då ska man vara hemma å sova så inget dåligt händer.
Sen lördag, så blir allt så mycket bättre. Haha.
Lite självförtroende har jag allt  kom jag på igår :D
Joo jag ska berätta vad som hände :P 
lite förfest hemma hos Vojnoff sedan vidare till  Avec.
Haha.Ååh ååh ååh vad het han är. Herremingud.
Jag var tvungen att betala med kortet, SYND tänkte jag :P
Jag skrev mitt nr  på kvittot å la handen på det så tänkte han ta det men så kolla han på mej å jag log, å så kollade han på kvittot å på mej  igen sen gick jag ;)  Halva inne vet ni det?  Synd bara att bussen gick så tidigt, så jag var tvungen att dra hem. Men annars hade jag allt fått med han. Kankae? Eller? Tror ni inte?

Idag då . . . vaknade av att DU ringde för 16011 gången,  Visst blir jag glad, men borde jag bli det? NÄEJ! 
Sluta sluta sluta! Det är bara idiotersom dej man fatsnar för.

Tess Rikard sa i lördags att jag skulle sluta träffa massa fjortisar å leta efter en riktigt karl. Men vart hittar jag han då? Ehm... Han kommer inte dirket till mej, inte någons kompis pojkväns kompis, inte krogen, inte internet. VART FAN SKA JAG LETA DÅ DA!? På gatan?  Var vänligen att berätta för mej någon?

JAg börjar jobba om 7 timmar. fy faaan. Jag är så trött på det. Och så här ska det hålla på i minst 45 år till. Blir så trött. Snart  Bulgarien sen kryssning Sofie ;)  haha. Det kommer bli roligt. 

Joo, jag var hem till Sofie  i lördags eftermiddag och åt jätte god mat å umgicks med min lilla sötnos. Hon är för underbar!


Jag hoppas micke nikolaj och PATRIK dör. Dom får oss bara att må dåligt iaf. Fattar ni det? Idioter!

Som sagt. dags att sova.

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du..? man får ju inte hoppas på att människor ska dö.. förstår du välle? ;)
Miss you.!

2007-07-30 @ 12:26:13
URL: http://kahlua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0