Världens Största Flopp.

Här har jag gått å vänat å vänat på att du ska komma till mej. Å vad hände liksom? Du kom å du åkte. Bokstavligen KOM å åkte. Besviken? JA!
Å när jag frågar om vi ska träffas igen. Varför inte bara säga näej, jag tror inte det. Eller vad som helst istället för att spela dum å kolla fram, kolla på mej å kolla ner å rycka på axlarna. Arg arg arg! Eller. . . Blev nog medst ledsen.
Men herregud så fin du är! Tycker verkligen det.

Min gårdag alltså! Super bra början på denna efterlängtade helg. BLÄ!

Plus att filmen vi hyrde inte ens var nå bra! Och den fick JAG betala :O

Å sen ska jag upplysa er om att dagenefterpiller kostar en förmögenhet! 160kr. ETTHUNDRASEXTIOKRONOR för ETT ENDA litet piller. tror du inte att jag fick betala de oxå? Buhuu!! Bara för att han inte kunnde dra ut den i tid!

Avec ikväll har jag bestämt. Vare sej jag ska sitta där själv eller med Tess.

Nu ska jag in till stan å äta mat med Emma!! Jag är hungrig!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0