Yeah

Hem ljuva hem. Har saknat min säng under denna låånga dag. 

Jag och Foppa är as bra på att dansa :P  Haha.  Ni skulle bara sett ;) 
Vi gick en promenad till bussen sen också. Det tog  inte så lång tid som vi trodde så vi satte oss utanför moskén och filosoferade lite granna.

Varje dag tänker jag såhär " det där måste jag skriva i bloggen" Men nääh, sen när jag är hemma och ligger här så har jag glömmt bort hälften.

Säg mej... varför funkar inte min msn? BUHUU!! Blir så ledsen. Jävla fan.
Skit fitt hor internet! Det är vad jag tycker. telenor borde skita på sej.

Nu ska jag sova hade jag tänkt att förska med :)  Är så sjuuuukt trött. Ska gå å stänga av min nybrända underbara skiva bara. Ååh, vad den är bra.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0