301

Jag har kommit upp i 301 vunna ggr på harpan nu. Jag är ganska duktig. :)

Idag var lunchen as mysig, satt å pratade as mycket, tog mej kanske en timme att äta upp för jag pratade så mycket. :P  Sen gick vi kollade lite på staden för att sen möta Malin, för vi skulle till arbetsförmedlingen :D
hahahah. Jaja :P
Jag trivs ju bra som jag har det. Fast skulle kanske vara bra med ett jobb. :) 
Väl där å hittat en dator så skulle vi skriva in oss, efter kanske en timme när vi svarat på alla frågor så klickade vi på klar. Och fan vad händer? Joo.. Inte ett SKIT har sparats. Jävla skit ställe.
Så vi drog igen. Malin hem, jag till gränby och tesen vidare på stan.
Där skulle man göra nått bra men nääh, så skiter sej allt.
Det måste vara ödet? :O hahah.

Sen åkte jag och var barnvakt. Och oj vad kul vi hade.
Kollade på ronny och ragge. hahahahahhahahah.
Alltså, jag dör. Dom är så sjukt jävla roliga!!! Me love! :D

Nu då? dags att sova? jag är as trött. :)
Vill bara vänta tills sötaste Niklas ringer, sen så.. då ska jag soooova!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0