Äventyr.

Jag har pratat med min kusin nu ett tag. Hon sitter å berättat en massa galna saker vi gjorde  för typ två år sen.
hahahahaha. Jag dööör.
Jag menar svart taxin :D , järnvägenstora torget, efter festen på nyår , våran bästa vän Brännvinet. hahahahahahahaha. Alltså. Om ni bara visste.
Kulturnattendoris och ragnar. 
Jag garvar ihjäl mej.  Midsommmar.  ÅNGBASTUN i Tahailand. 
Syrrans förfest - vi var 11 år.

Nääh.  Jag längtar tillbaka, tillbaka till den gamla tiden. 
Får nog ta å återkomma om jag kommer på nått mer.
Vill du veta hela histioren om nått så får du nog fråga :D :D :D :D :D :D


Skärp dej. Det  Kommer bli ett äventyr.

                                          
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0