Bara du.

Om du mår dåligt, så ska ingen annan få må bra. För det är ju så synd om dej hela tiden.
Om du mår bra, då ska du helst må bäst av alla. För ingen är ju så bra som du.

Jag är trött på det här. så jävla trött. Beviken. Ledsen. Arg.
Jag tycker inte jag förtäjnar det det här, men tydligen, tydligen så gör jag det- Enligt dej.
Faan. Alltså.

Den som sår dej näsmast är inte alltd det bästa, inte alltid den man kan lita på, inte alltid det man tror att den är.
Hur det gic såhär vet jag inte, men över är det.
Skönt eller inte, det vet jag inte.
Men en sak vet jag och det är att det här trodde jag bara inte om dej.
Jag är ledsen, och du har fått mej att gråta igen. Tack. Du är nöjd och mår bra, jaa, då var allt som det skulle igen då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ÄLSKAR dig :)

2007-11-18 @ 18:14:04
URL: http://Malin7.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0