Dricker mat och äter vin.

Vaknade tjugo övet två i lördags :O   Bara några får timmar kvar innan den långa blonda heten jävlen kom.
Upp och städa duscha och fixa mej lite.  Sen in till stan  för att hämta honom :) 
Och oj vad glad jag blev när jag såg han.  Han är söt.  :) 
Vi gick till hemköp och köpte chips och cola, jag tänkte att han skulle behöva äta upp sej lite. ;)
Sen åkte vi hem.  Och kallt som faaan var det. både ute och inne hos mej.
Men det gör inget, desto närmre fick jag ligga ;)  tihi. 
Kollade på ALLT dåligt som någonsin kunnde visas på en lördag kväll. Jag förstår inte.
Den här veckan är det hämta- hem- boxerkort- veckan, det är en sak som är säkert.
Hur som helt mycket mys, kan man väl sammafatta det hela med? :) 
Idag vaknade vi vid halv ett men låg kvar till halv tre (?)  och kramades  ;) Sen förflyttade vi oss till soffan, tänkte att vi skulle hinna se lite på bonde söker fru, men ikke.
Blonda= blåhåriga?  Jaa, det är inte lätt  när två blondiner ska diskutera kan ja lova. Och verkligen inte när ingen förstår nått för fem öre.
Och att man  dricker mat och äter vin. Jaa, jag säger och de.  Jesus amalia.
Men men :P  
Sen helt plötligt var kl 7 och det var dags att åka till stationen och lämna . Förskte in i det sista att få honom att stanna tills imorgon, men nääh. Inte de inte. 
Jag längtar redan tills nästa gång.  (A)  
Jag hatar att jag tycker om dej så mycket!    Men det gör inget ;)

Dags att duscha och sooova. Ska upp och köra imorgon, sen tandläkaren. Kuligt vah? No!!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0