Fredag & avlopp.

Jag var så jävla seeg idaag,  kom till jobbet vid halv nio fast . . . började inte jobba förens halv tio ;)  Satt å prata med Åsa.
Sen plockade jag fram allt å kunde börja plocka order vid tio.  Var inte ens klar med första pallen  när jag skulle gå å äta :O  Jag brukar ha börjat med en andra då.  jajaj, tänkte jag.  Får skynda mej sen och så gick ja å åt.
Sen hann jag typ bara göra 7 order sen kom Malin :D  
Då blev det en timmes paus igen ;)  haha. jaaa, jag är lat.
Klar var jag iaf kl. tre. :/  Brukar vara klar halv två ;)  :P Jag är ganska duktigt.
Hur som helst var det as mycket att göra så att åka hem när jag var klar med mitt var ju bara att glömma, kl. sju var allt klart iaf.  Och inte ett ända öre extra betalt fick jag, så jag packadepå mej AS mycket mat  och åkte hem ;) utan dåligt samvete.

Väl hemma gjorde jag mat, fläskfile och potatisklyftor :D Gottigottgott. 
Sen har jag bara städat- Alltså. FY FAAAAAAn vad äckligt det var i duschen. Jag höll på att spy flera ggr om.
Kolla här.  :D

image69

Du förstår mej vah?  Nu går det iaf att duscha utan att det blir stopp, tror jag. Ska snart gå å pröva.  :D
Sen sooova i mit nybäddade säng. Mysigt värre!!! 
Måste bara säga att det luktade bulgarien vatten. SKIT ÄCKLIGT!!!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0