GUD GE MEJ KRAFT

Om åtta och en halv timme ska jag vara på jobbet, vara där inte gå upp. . utan vara där. Suck och stön.
Jag hatar att jobba :D  Fast det är  rätt okej när jag är där :) 
Systeryster och Åsa, tur att dom är där.. annas vet jag inte. 
Men hallå.?  Jag är lite små trött. Ska nog sova.
Vill du veta en as bra sak?   Jag har sovit med lampan, OCH TV avstängs i fyra dagar nu :O 
Jag är ju lite bra trotts allt.  ;) 

Men som sagt. Imorgon ska det plockas 674 kr frukt xom ska bli fruktlådor :O  Jag borde äta mer frukt och mindre godis. Jag är på väg att hamna i det gamla. Jag måste sluta äta godis. Shit, jag är sämst på det.
GUD GE MEJ KRAFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Näej. . dags att dra ut ström sladden och internet cch lägga ner datorn på golvet.

Sov gott. Natti natti.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0