Guld bruna ögon

Leende guldbruna ögon
har jag förälskat mej i
Just dina guld bruna ögon
så blå kan de aldrig mer bli

blickarna som du mej sänder
tänder ett ljus inom mej
det är någon härligt som händer
som fångar och drar mej till dej

leende guld bruna ögon
har jag förälskat mej i
Just dina guldbruna ögon
så blå kan det adldrig mer bli

ögon som lockar å leker
och som kan få mej att tro
mjuk så som samet dom smeker
dom utstrålar lugt och ger ro

leende guldbruna ögon
har jag förälskat mej i
Just dina guld bruna ögon
så blå kan det aldrig mer bli

leende guldbruna ögon
har jag förälskat mej i
Just dina guldbruna ögon
så blå kan det aldrig mer bli
så blå kan det aldrig mer bli.

Kommentarer
Postat av: You know!

I LOVE YOU :D

2007-11-17 @ 00:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0