Hej Hallå

Sitter här och väntar på Malin Och Tesen.  Ska bli en mysig utkväll ikväll :) 
Längtar lite till jag druckigt lite så min jävla nervösa känsla släpper. 
Går ju inte at göra något, jag håller på att dö, på rikigt. Tror jag. 
Stfan var här nyss med dickat, kanske ska ta mej en ? ;)  
HAn glömmde Mallans öl, så hon fick typ 200 spänn att köpa saker på krogen :D hahahaha.
Han är söt.  PLUS att han bjöd på allt det andra. Ojoj. Gratis utgång är aldrig fel.  
Nu tror jag jag måste äta upp fort och springa in i duschen.

" Du är på gott humör men lördagen pasesar inte utan prövningar. Någons humor går dej riktigt på nerverna!"
Mitt horoskop för morgon dagen. Hahahah. Jag dör!


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0