Himlen runt höret.

Så många  människor om kring mej
utan varken mening eller mål
alltid någon som blir över
Säg mej, varför blir det alltid så?
någon där uppe måste  ha sett mej
och tänkt att nu så är det väll ändå hennes tur
min tur att träffa någon
som vet vad jag behöver
det verkar som mina ensamma dagar
föralltid är över

för jag har humlen runt hörnet
en egen ängel i min säng
som om
himlens alla små stjärnor
sjöng för mej, sjöng för dej
i en underbar refräng
du är himlen runt hörnet för mej

Ååh, jag reste runt gjorden
men du fanns här, mitt framför mej
åh, gud vet vad jag hade gjort
åh, hur jag hade mått
jag levde som ett löv för vinden (?)
kärleken där jag fick den
och dagen som den kom
men jag har dej nu
som vet vad jag behöver
det verkar som mina ensamma dagar
föralltid är över

för jag har himlen runt hörnet
en egen ängen i en säng
som om
himlens alla små stjärnor
sjöng för mej, sjöng för dej
i en underbar refäng
du är himlen runt hörnet för mej

Jag har himlen runt hörnet
himlen runt hörnet
En egen ängel i en sägen.
egen ängel i en säng
himlens alla små stjärnor
sjöng för mej, sjöng för dej.
Jag har himlen runt hörnet
himlen runt hörnet
En egen ängel i en säng
egen ängel i en säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0