Hos Mor.

Yes, där är jag nu. Bror sitter och kollar på tv och mamma springer runt bland alla lådor å letar efter massa saker.
Kom hit vis tre tiden, och somnade. Jag mår inte så bra idag. snorar och  hostar. Fy faan.
Sen blev jag upp jagad oc hdet var dags att åka till greeenby.
Handlade litemat och det blev tacos. Mums. MEn nått skummt var det, den smakade intye som vanligt. men men. Det blev gott.
Jag skulle göra kladdkaka, men det tar fyra timmar, FYRA timmar och bränna ur ungen.
Kunde hon väl ha tänk på lite tidgare? Men ikke. jaja.
Nu ska jag slänga mej på soffan igen coh vänta på att pappa kommer och hämtar mej.  :)

Btw. Jag vill inte ha körkort och jag hatar tandläkaren.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0