Hos Syster

Nu sitter jag här med Nelly i famnen, mys mys.
Ska snart gå  å rulla negerbollar (?) med pojkarna.
lillungen har hivka för tillfället, tror hon blev lite rädd för mej :P eller nått.

Idag jobbade jag som sagt, och gissa, fyra timmar tog det. ;) Och det brukar ta fem timmar, fast då är vi TVÅ oxå :P
Jag är ganska duktig. Visst?

Ikväll blir det idol mys med chips å cola med syster å alla här. Sen kommer pappasen  å hämtar mej å det är dags att åka hem. MEn snart så kan jag tya mej hems jäölv :D
För jag ska ta körkort snart. ;)  WOW.

Det var nått jag skulle skirva här. Men  kom inte ihåg, vad det var, som vanligt.

Nu ska jag slänga mej i soffan med Nelly på magen. 

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0