Inget kan stoppa oss nu

Jaa, jag vt att klovkan är två och det är dent för en söndag kväll men ingeting kan få mej härifrån är man klok så borde man gå men vem har lust att vara nationell(?)  när man hör rocken roll på saxofon
Måndag morgon  kan vi glömma måndag morgon det är flera ljus som ville ljusna måndag morgon kan vi dömma om det som händer oss nu
För i natt i natt är det du eller jag och vi följer så lätt minsta mortsåndets krav under en himmler som ha nummer sju  oooh i natt i natt kommer och ge kom  och ta kom och dansa med mej du är allt jag vill ha ingeting som vi gör är tabu inget kan stoppa oss nu
HAr så stårt att släppa din hand och se dej gå åt ett annat håll när vi precis hat träffts du och jag
Har du också tänkt på ibland att ingeting spelar någon roll ovch att imorgon är en annan dag
Måndag morgon när vi vaknar är det senare än vanligt Måndag morgon och vi saknar ett annat hjärta soms slår i takt
För i natt i natt är det du eller jag och vi följer så minsta motståndets krav mot en himmel som har nummer sju
ooh i natt inatt kom och ge kom och ta kom och dansa med mej  du är allt jag vill ha och ingeting vi gör är tabu och inget kan stoppa oss nu
När du rör mej händer någon inut i Och du gör mej vild och exalterad(?) om du hör mej har jag något att säga dej
Stanna här hos mej
För i natt i natt är det du eller jag och vi följer så lätt minsta morstådets kram mot en himmel som har nummer sju
oooh i natt i natt kok och ge kom och ta kom och dansa med mej du är allt jag vill ha och ingeting vi gör är tabu inget kan stoppa oss nu
I natt i natt inget kan stoppa oss nu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0