Kulkul.

Idag var det mys med Sofia.  VI åt lunch på kina :D MUMS!! Jag älskar kina. Åt så jag mådde illa, men vårrullarna är ju så himla goda. Herregud, Sånna ska jag lära mej att göra en dag :P 

Sen gick vi runt på stan en stund, sen kom anjuli och vi sprang och hämtade domsluten så vi kan skicka in papprena någon gång. Snart kanske jag är rik gott folk :D
Såååfia följde med hem hit en stund, vi satt och prata om allt pinsamt vi gjort när vi var små. :D
Det är kanske inte så konstigt att mamma inte litade på mej, har jag kommit på. :P 
Vi rymmde och hade oss bara för vi aldrig fick som vi ville.  Men oj vad roligt vi hade.
Inte när vi om hem tillslut kanske.. men hahahhha. Jaa herregud.

Sen kom Janne och hämtade henne och nu sitter jag här. Har så sjukt tråkigt.

Och du? Jag tycker det här är så sjukt fittig stil. Hoppas att du förstår en dag, och då är det försent.
Du förtjänar inte mej eller någon annan av "våra" vänner. Man gör inte såhär. Man gör inte det.
Jag tycker jag ställt upp för dej precis jämt när du behövt hjälp. Och vad får jag för det?
Bara skit. Jämt.  Nu är det slut på det här.


Jag är fortfarande nervös. :P 

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I adore you!

2007-11-08 @ 21:38:46
URL: http://Malin7.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag vet,
;) gott vare iaf.. ;D måste vi göra om..
idag åker du.. :) önskar jag också kunde få följa med =)

2007-11-10 @ 15:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0