Linas kvällsbok.

Hej. JAg heter Lina Berglund och är 15 år.
Jag är allt som börjar på O, okul, omogen, okysst, oskuld och allmänt ointressant.
Nu måste det fan hända någon innan jag döör
( Med betoning på ö)

Oj. vad bra :D hahahaha. Jag dööör, hon är så pinsam :P
Den borde alla få  se :D  Alltså, jag lovar den var as bra.
Höll på att gräva i ihjäl mej, ibland var det sådär pinsamt så man inte kunnde kolla ni vet? :D
Var tvungen att ringa Emma. och jaa, vi garvade så himla mycket. Jag tycker om den ungen, så jävla söt.
Me love!!!

Vi började prata om Ätentunadkolan. Där jag höll till i tre år. Min eller våra tre värsta år i livet, hitils.
Det är omöjligt att förklara.
Men jag fick iaf förklaringen på varför jag är sjukt fixerad vid min vikt och mitt utseende.
Jävla horskola. ÄRENTUNASKOLAN IN MY ASS! Hatar. Med stort H.
Inget bra fick jag ut av den tiden iaf.
Inget  i hela världen skulle få mej att ens gå å kolla på skolan. Bara av att se huset skulle jag spy av, få ångest attacker, bara vilja dö.
Nääh. Tacka gud för jag överlevde den tiden. Annars skulle jag aldrig ha fått träffa alla underbara männiksor jag har runt mej idag.


Pratade lite med Farbror räkan sen oxå. Han är söt :) 

Tisdagen den 6/11 kl14.00 Måste du tänka extra mycket på mej å hålla tummarna.
Om jag inte klarar det här imorgon... då... alltså jag tar livet av mej!

Jag tror jag måste sova nu iaf. Lite små trött. Om inte annat döds trött imorgon. 
Ska lyssna lite på Takida, och plocka undan lite sen rakt ner i mina underbara prickar :D



Over and out.


Kommentarer
Postat av: Melissa

haha jo den r rolig!

2007-11-06 @ 01:26:38
URL: http://motionpicture.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0