Måndag.

Idag började jag mecd att gå upp och duscha, Sofia svarade inte när jag ringde så jag har kollat på tv å eldat typ.
Mitt liv är rätt så kuligt. :P
Jag får inte komma till sjukhuset, blir så in i helvete less på dom. VArför ska jag behöva sitta å lida här för? :O
Antingen tar ni hittar någon super medicin som gör att jag ALDRIG någonsin mer kan få urinvägsinfektion eller så tar ni in mej när jag behöver pencilin. Jag har skiten minst 5 ggr om året sen jag var 13, och jag VET att det inte går över förens jag fått medicin. Idioter!!!! Döda!

Ska jag gå å städa lite till, mor min kommer hit idag och ska fixa nya gardiner. :) Gulligt gulligt!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0