Min prinsessa, mitt guld, min lilla bagare.

Joo, men visst sörru. . .  En hel dag med Malin blev det. Och herregud vad  kul vi hade. 
Åkte å hämtade hennes nyklar till lägenheten, lördagkväll händer det. :O
Åkte å hämtade ne mikro. ;) De ni, avundsjuka?  ;P
Sen höörru. MAX, åkte till max. Vem kunde tro det om oss? :O  Ingen, tänkte väl det.
Gott var det. Jaa, visst.
Sen var det greeeeenby som gällde. Hon ville egentligen inte, men jaa.. Jag är ganska bra på övertalnings metoden, iaf på henne ;D
Skulle köpa julklappar, men den djävulen tvingade på mej ett par skor OCH glass.
En liten , EN fjuttig julklapp till mamma, som redan har fått en dessutom. Skitockså! 
En ljuslyckta med svart krumilurer på.
Man gissa vad? Det ingick ljus OCH sand :P Helt oroligt. för bara 99 kr, :O WOOOW!
Vilket kap!!


Närspray införskappade jag mej också. Renässans Mentol PLUS+. Det ni.
Jag lovar att det rensasde bihålorna. Oj vad tårarna rann, Det vart nog lite mycket på en gång. :P
Vi åt igen oxå, en sallad fast. . först en KALL latte.  Jag tänkte att vi skulle skaffa lite vuxenpoäng, men nääh. Det var inte värt det.
Blev så jävla dålig i magen, trodde inte det skulle gå å hålla sen ända hem. hahahah.
Inte nog med det, pappa stannade här i en evighet, så jag fick inte gå på toa någon gång heller, han skjusade hem mej. . . om ni kanske inte förstor. . eller nått.
Jajjaja. :P Salladen var god iaf.
Det som är lagom för mej är lite för Mallan. Intärnt(?) , om du inte förstod. Va faan,  nu blev det jätte konstigt. Orkar inte förklara.

Tänkte nästan ringa till Mallan å säga att jag inte orkade komma in till staden idag för jag inte mådde nå bra. Men TUR var väl det att jag inte gjorde.
Ett gott skratt var det som behövdes. För herregud vad hon är kul.
Min prinsessa, mitt guld, min lilla bagare.
Btw. Vilka ska driva ett EGET bageri? * host host*
Japp, det är vi.

Imorgon är det jobb.  ;(  Jag hatar att jobba! Fy faaan!! 
Sen utgång med Emma, om mina ögon har slutat rinna, annars blir det till att sitta hemma å titta på idol, efter hetingen i publiken ;)  Fast det blir det ju hur som helst.


Fy faaan va kul jag har haft idag!

ovet and out.


Kommentarer
Postat av: Malin

hej! dig tycker jag om!

2007-12-01 @ 11:09:21
URL: http://mallbrall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0