Mums.

Ååh, det  var fan as gott. :P  Hann med  fyra mandariner med, dom var med goda. 
Jag älskar allt man kan äta. . . .Nästan!!! Allt gott man kan äta :D
Men inte sjutton var det nå bra på mina kanaler iaf. Hos dej då?
Vad ska jag göööööra?

Imorgon ska jag iaf jobba :/  Sen åka till Syster! Wow. Mysa med Nelly. Jävla sötunge!!! Hon har lagt på sej lite.
2940 nu ;)  Nästan stoooora tjejen :D hahah.

Btw. så fixade jag min mms grej idag så nu kan jag skicka mms :D Kuligt vah? :P
Så var det med det . . .

La in massa låtar på telefonen oxå, det var ju spännande. KAnske det går lättare å jobba imorgon.
Kanske kanske inte.

Näej, men nu är det vä ländå dags för Räkan att komma hit å kramas?


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0