Onsdag.

Hahaha. Vem kunde tro att jag hade namnsdag idag? :D
Men fina, vackra och bara underbara mellan namn. Grattis mej själv. Tack!

Jag är så fruktansvärt lat ska ni veta. Orkar aldrig gå upp när jag ska, utan jag ligger och drar mej i sägen till ett... typ. Sen får jag dåligt samvete och måste gå upp. :/  En dag ska jag oxå skaffa mej ett liv, men hittilas så trivs jag såhär :)
Det är skönt.


Sitter på jobbet nu och väntar på att syster ska röka klart så vi kan pcka ner nelly i stolen och åka till gränby och köpa present till mor och tårta :)
Och fylla på mitt busskort, som jag aldrig kan fylla på i tid. SLARV!!!

Tror ni inte att jag måste gå å pilla lite på nelly så hon vaknar? det vore trevligt.
Vi hörs lite senare.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: räkan

INGERJEEEERD

2007-11-07 @ 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0