Onsdag. ;)

Idag har jag vartit duktig, för ovanligheternas skull.

vart över elva, var jag uppe och UTE för att städa min gård. :P 
Plockade bort blommkrukorna som det satt ruttna blommor  och de som hängde utanför dörren.
Plockade bort mina te möbler. Så nu har jag gett upp sommaren på rikigt. Det känns så sorligt ;)

Sen in och städa lite, toletten, fyfaan. Det är så äckligt så jag spyr. Har forfarande inte fixat stoppet i duschen :D Men det är tur att det finns en till brunn precis utanför så allt vatten rinner dit :D  Och i hela badrummet. :P Men det gör inget.
Diskat och tävttat har jag hunnit med oxå. Ska bara damsyga lite sen slänga mej i soffan och äta något.
Låter ju alldes förträffligt :P

Btw, Körskolan ringde idag. Oj, vad glad jag blev. (A)


Over and out.

Kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-11-21 @ 15:33:17
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0