Så kan det vara.

Yes, så har kl. blivit ett.    Kan inte sova, om jag hade stängt av den här så kanske. Men jag hör råttorna hela jävla tiden, så det går inte att ens försöka.
Imorgon är det måndag och 19 nov.  Bettan fyller år.
Det var typ två - tre år sen vi sa grattis till varann. Jag saknar henne. eller?
Jag vet inte.
Ibland när det händer nått, då kan jag tänka att såhär gjorde jag å Bettan då eller såhär skulle säkert Bettan ha sagt, elle nått i den stilen. Du fattar va?
Det är sånna här situationer jag aldrig vill ha pojkvän, om mina vänner ska behöva må som jag har gjort när hon skaffade pojkvän så nääh. Det är det fan inte värt.
Fast å andra sidan så behöver man kanske inte betee sej som henne.


Jag längtar till Norrköping. - Ska supa så in i helvete. Göra bort mej som faan, och sätta mej på tåget hem å bara ha en så jävla kul helg att tänka på.
Lite fjortis kanske .- Men är så fruktansvärt less på den här stan.
Om jag inte vart så in i helvet efg hade jag dragit så sjukt långt bort.
Kommit hem på födelsedagar, möjligen.

Nätterna är fan det värsta jag vet.
Tänker så mycket. Och allt bara snurrar i skallen.  Jag hatar det här.
En dag ska jag också få må bra, dit längtar jag.

Ska kolla lite på Vingar av glas nu. Har sagt det förr å säger det igen.
Oj vad bra den är.  Bara så himla kär i skarsgård. KROPPEN gott folk, HAR NI SETT KROPPEN.
Mums. Kom till Em nu!!! ;)

Kommentarer
Postat av: mallan

vad är det för film? :P

2007-11-19 @ 18:27:19
URL: http://mallbrall.blogg.se
Postat av: ELISABETH

Ditt inlägg va väldigt intressant emelie..du
faschinerar mig.. Därför skriver ja en liten kommentar.. ENJOY!
Det är i sånna situationer,( som när man skaffar pojkvän) som man verkligen vill att ens kompisar ska förstå att Jaaa, man är nykär och vill antagligen hellre prata me sin pojkvän än ens kompisar för en stund. Det är då man inser vilka som är riktiga vänner, de är de som klarar av sånna "kriser" och går vidare..de som inte gör de är kanske inte värda att ha kvar.. De kompisar som inte kan ge en kompis pokjvän en chans, utan endast snackar SKIT bakom ryggen å lägger på ett falskt leende å ännu falskare beteende när man träffas, anser ja inte heller är värda att ha kvar.
De gör lite ont när detta händer efter att ha försökt vara trevlig och GÅ VIDARE! ( Info:Det är sånt normala människor gör efter ett tag.) Meeeeeen, vissa verkar ju aldrig mogna..suck


Och trots allt detta jävla skitsnack, har du mage att försöka utnyttja mej på MINA kontakter och förmåner för en liten skitgrej som att inte behöva betala inträde!Hur jävla patetiskt är inte det! Gå vidare, gå vidare utan mej som vän! Ja har försökt bli sams igen och ÄNDÅ fortsätter du, emelie att snacka en jävla massa skit, som alltid.. du å dina vänner.. väx upp för fan..
En annan grej, du kan ju sluta med att försöka säga åt folk att inte umgås me mej... ta det lungt emelie, ja är ingen mördare, även om du iband kan få det att låta som att ja är det..

Och när ja och david kom förbi dej för att säga hej, va de endast för att ja ville försöka vara trevlig och bli sams igen.. men när du å dina komisar då snackar en massa skit när vi åkt..så undrar man ju lite... "skryta" ? Ja du, emelie, du kanske borde slå upp ordet avundsjuk...eller va vet ja..

2007-11-20 @ 04:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0