Sandag.

Inatt kl. 3 ringer en sötjävel (A) och pratar om Bert Kalsson (?)  Ehm.. Full som . . . jag vet inte vad.
Kuligt var det.  :P 

Kunde inte somna om efter det så jag låg och lyssna på mina husdjur som sprang runt under mej. . .  Jag var helt övertygad om att dom skulle hoppa upp i sängen. Men ikke. Den jäveln sprang rätt in i fällan!! 
Din nolla! Nu är du död tamejfaan!!!
Men herregud vad rädd jag blev när han fastnade. Han pep så jag tyckte nästan lite synd om han,
Men nääh, efter ett tag somnade jag om.
Och tuur var det. För nu är jag inte så trött.. . ;)

Pappa kom vid tolv å skulle ta bort råttfaan, då är det stopp i toan oxå.
Jag blir så jävla trött. Ska nog till att flytta.

Nu ska jag jag gå å fixa in lite ved, laga mat och STÄDA under min säng, det är 70 cola flaskor å 170 chips påsar ungefär.
Sen blir sooooola.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0