Staden

Idag träffade jag Tesan på stan vid halv ett tiden, och vi gick å kollade en massa. Hade mysigt :)
Som vanligt när jag är på stan så måste jag köpa massa saser til mej själv, fast jag egentligen inte har några pengar.
Idag blev det ett par vantar, ett minneskort till mobilen, hudkräm, läppsyl, och tandtråd, sen fyllde jag på busskortet och åt. 600kr. :O
Synd om dom som inte får några julklappar :P

Malin kom ner efter ett tag oxå. :) Hon skulle till tansläkaren och sen skulle vi gå å äta. Å jag å tess var as hungiga, men vi väntade tills hon kom tillbax. Och gissa vad hon säger? Vi måste vänta en timme? :O Fyfaaan! :P
Hon hade babanlack på tänderna eller nått :P haha.

På lördag ska vi iaf åka Ekerö linjen å supa oss snygga. Det ska bli as kul.
Visst? Vill du kanske följa med? :)
Om du är 20 så är det bara ett plus, så du kan köpa åt oss små barn ;)

Men hörrö? vad ska jag hitta på nu?
Kanske gå å träna på min AS hätiga dans som jag har hittat på alldes själv. :D
Eftersom jag älskar att dansa å aldrig rör på mej hemma så tänkte jag att det blir ju as bra att göra en egen dans. Å den är nästan klar.
Slutade dansa för typ tre år sen, jag är för tung så mina känan orkar inte med mej :P typ. Eller nått. JAg vet inte. Men det kändes så, men hemma nu har det gått ganska bra.
Det här har jag inte sagt till någon för jag skämms så otroligt :D
hahahahahah.
Står där framför fönstret eller spegeln och fånar mej.
Men jajaj. :D
Nu vet ju alla ändå :P
Spelar nog inge roll. För det är kuligt :P :P :P

Hahaha. Töntigt.


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0