Tisdag -

Nu sitter jag här igen :)  HAr inget bättre för mej, skulle behöva sova lite tror jag.
Var på helspännd hela dagen fram tills efter provet, sen bara släppte att och jag blev döds trött och fick as ont i huvudet. Var så sjukt nervös. Fällde en och annan tår på bussen in. :P 
Men som sagt, jag, JAG, klarade det. För en gångs skull får jag lov att vara lite stolt över mej själv, och det känns så otroligt bra.
Ett steg närmare det förbannade körkortet! 

Idag hann jag inte med att göra så mycket, pluggade från elva till  halv ett, gjorde mej i ordning och åkte till stan och gjorde provet, sen jobbade jag fram till sju.
Det var lite kul, tror inte att jag såg sur ut en ända gång. Sen hjälpte jag pappa lite att plocka ordrar så vi skulle vo klara för att åka hem någon gång. Han var så stolt över mej, att jag klarade skrivninge, han fällde en tår  i bilen hem, men jag låtsades att inte se. Vad ska man säga lixom?  
Han verkar iaf förstå hur jobbigt jag tycker det här är.
Hur som helst, vi hann inte hem till åtta iaf, var hemma vid kvart i nio. Började städa och tände brasan och massa ljus. Mysigt värre.
Sprang in i duschen sen slängde jag mej i soffan för att kolla på reprisen av andra avenyn kl. 22. på svt24 :) men då ringde farbror räkan. ;)    Och jaa, alla vet ju att han är söt.
Och efter ett lååångt samtal i telefon med min älskade kusin, Kristin, så sitter jag här.

Imorgon fyller min kära mamma år. Hon ville ha en Kung karl gustav tårta, men vet inte om jag kan fixa någon. Blir så trött på mej själv, lovar å lovar men kan aldrig hålla något. Men men .Får hitta på något annat.
Ska iaf till henne imorgon, och där är Nelly, Linus och Eddie. Jag saknar dom jämt när dom inte är runt mej.
Önskr jag hade ett kort på oss fyra när vi låg i soffan hon mamma förra veckan.
Nelly låg på mitt bröst och sov, eddie mot ena axeln och linus  mot den andra med ett stort täcke över oss. Där att vi och kollade på Bolibompa.
Jag älskar er!

Måste bara tacka syster yster för det gulliga messet och samtalet imorse.  Blev jätte glad.
Och tack alla andra som trodde på mej idag :)
Jag är inte mesig som tycker att det är jätte stort att jag klarat teorin idag, jag är  ingen plugg människa för fem öre, och troddde att jag aldrig skulle klara det här. Så jag kommer vara stolt över mej själv nu och skita i vad andra tycker. För att för mej är det stort... .

Nu ska jag gå å kolla på " bring it on"  Sen sova.

Malin Nilsson - En människa av guld! 

Over and out.

Kommentarer
Postat av: mallan

DU KAN VARA GULD SJÄLV!

2007-11-07 @ 13:44:53
URL: http://mallbrall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0